måndag 19 maj 2008

Glamour




Mitt glamourösa liv.
Jag sitter på en parkeringsplats och bloggar. Det regnar. De hade inga chokladcroissanter på frukosten imorse och ingen äpplejucie heller. Och vem äter BARA gurka och tomat på mackan på morgonen? Jag menar paprika, zuccini och smörgåsgruka är väl standard?
Dessutom hade lakanet korvat sig så jag hade ett stort märke över kroppen när jag vaknade imorse. Att städerskan inte kan sitt jobb!! Hur svårt kan det vara att få till en ordentlig sträckning på bädden?
Handdukarna var för små och de hade fast monterad tvål, ni vet sådan som lukar fis och som gör mitt känsliga hår alldeles skadat i hårtoppen. Usch.


Hur kan en sådan här dag bli bra?!


1 kommentar:

Anonym sa...

Börjar låta lite kinkigt nu... läst för mycket på Rufus blogg, eller? :-)