tisdag 13 maj 2008

Linkeboda

Sitter i Linköping på det otroligt fashionabla Hotell Du Nord.
Har precis grillat och druckit en öl.
Är on the road med AMF Pension och imorgon drar vi till Malmö för att marknadsföra oss vidare.
Vi är sju personer inklusive mig själv och det vi gör är att vi har med oss en mini-lastbil med grejer som vi roddar upp och sedan står vi och marknadsför AMF Pension genom att bjuda på kaffe&bulle. Inte så pjåkigt alls.
Kan dessutom passa på att hälsa på säsongspolare med resan betalad! Jag klagar inte!
Bäst är ändå att vi är i Göteborg längst av alla städer. Blir första gången jag bor på hotell i Göteborg. Ska försöka hälsa på så många jag kan!
Ni kan hitta var jag är fram till och med den nionde juni här

Förövrigt är hotellsängar inte så tokiga. Man måste bara studsa i dem ett par gånger först.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åååå härliga Linköping. Då skulle jag ha stannat till i erat tält utanför IKANO när jag snabbt gick förbi i tisdagskväll...