onsdag 27 augusti 2008

Back

Jaha! Bloggandet har varit lite lidande det senaste skulle man kunna säga.
Orsaken är att jag varit på semester i Svensson Paradiset närmare bestämt Gran Canaria.
En kort beskrivning av stället; en ocharmigt uppbyggd turistanläggning mitt i ingenstans där det serverades pommes till allt och där det gick omkring en helhoper lönnfeta engelsmän.
Kort sagt, inget paradis. Förvisso ett fint poolområde men inte så mycket annat.

Det positiva och den egentliga anledningen till att jag begav mig dit är att Emma och Marcus med vänner bor där nere och det var fantastiskt trevligt att få träffa dem och se deras shower dom gör där nere!

Men sitter ni där hemma i höstmörkret och funderar på var ni ska boka vinterns resa kan jag med bestämdhet avråda från Bahia Feliz i alla fall. Välj Maspalomas eller Puerto de Mogan eller åk på vintersemester till Åre (det sista är förstås både bäst OCH prisvärdast...)

Inga kommentarer: