fredag 11 januari 2008

Det är mycket...

...som händer just nu!

Men det är bra saker som händer så det gör inte så mycket!
Tenta om en vecka, börjar kännas riktigt bra inför den.
Efter blir det till att sätta sig med all skidteori inför examen som går om två veckor.
Emellanåt ska jag väl försöka hinna med att jobba, sova, äta och försöka ha någon form av socialt liv. Och träna på att åka skidor inför examen såklart.
Ingen lägenhet vart det heller men det blir till att bo i stugan ett tag och sen hoppas jag på mer framgång i lägenhetsfrågan i slutet av januari när det blir klart med nästa lägenhet jag ansökt om.

Skön konversation med en åttaåring i liften idag.

J: Har man sett på maken, se farfar dansa naken!
8: Nej farfar e inte naken, farfar är full!
J: Eh...jaha!
8: På min födelsedag var han jättefull!

Vad säger man? =)

Nu är det godnatten som gäller, imorron står skidåkning på schemat.

Och ja, tyskungen rätta mig gärna ;)

Inga kommentarer: