måndag 3 mars 2008

Någon dag är jag din jakttrofé

Vilken skillnad det är!
För en vecka sedan var det pintjockt med folk i backen.
Idag känns det som det är mer eller mindre folktomt och personalen i backen drar en tung suck och pustar ut lite inför påskanstormningen.
Man måste pusta ut lite ibland annars orkar man inte.
M på gamla jobbet ska på jobbintervju

Har ni hört Håkans nya singel förresten? Tokigt bra.
Jag har skrivit om det förut. Det är någotvist med tonårshjältarna man har.
Eller man och man, som jag har i alla fall.
Mina tonårshjältar (tonår=13-16) är:

Håkan Hellström
Blind Guardian
Lars Winnerbäck
Kent

Just där och då tolkade man deras texter, det de gjorde på ett visst sätt och nu på ett annat.
Och även om Larsan W har degat ihop sig på äldre dar och Blind Guardian lyssnar jag inte alls lika aktivt på längre men likväl är det speciellt att lyssna på dem.
Annars är det mycket Dragonforce hemma på stereon. Och Danko Jones.
Metal!

Inga kommentarer: