söndag 30 mars 2008

Hoo-yaa!

Nu smäller det snart!
Om ett halvt dygn startar examen. Det känns lite som när man skulle ut på Övning Amfibie. Således laddar jag upp mig själv genom att titta på gammla lumparfilmer, lumparbilder och har till och med plockat fram den gröna sköna.
Har man överlevt Övning Amf så ska det här nog gå bra med, här har jag ju trots allt min mobil med mig, får lagad mat varje dag, duscha, slipper gå 30-40 km per dag och har inte Fk A i hasarna som med bestämdhet hävdar att man är det sämsta som gått i ett par kängor.
Rena barnleken med andra ord.
Om en vecka hoppas jag att gröna sköna får sällskap av ett litet pin och ett diplom.
Glöm inte heller att snabbmarsch gör dig till en man så om du är kvinna, spring aldrig snabbmarsch!

En bild från den gamla goda tiden får jag nog drista mig med en dag som denna med!


Hoo-yaa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fräck bild!
Jag håller tummarna!
Kram