söndag 2 mars 2008

Pist-off eller Off-pist?

Årets första offpistguidning i förmiddags. Jag tror banne mig det är bland det bästa som finns.
Att få betalt för att bränna offpist och lössnö, kan det bli bättre?

Igår var Emil, Maria, Tobbe, David, Ida och Robin här och kikade på Melodifestivalen. Jag har svårt att erkänna det men det är ju rätt trevligt med den där festivalen. Men mest kollar jag för att Björn är med.
Att se honom stå där är helt sjukt konstigt. Det där är ju lille Björn! Som var osäker och halvblyg när han kom insläntrandes och läste en rolig dikt när vi hade audition till julshowen.
Nu står han i bara kalsongerna för två miljoner människor en lördagkväll.

Hade ett uns av hemlängtan förut. Brukar få det ibland. Det går över bara jag fått ätit något oftast, så också idag. Men likväl. Göteborg kommer alltid vara Göteborg, Västkusten alltid Västkusten. One day I will return...

Sitter och försöker knepa ihop mitt examensföredrag. Går sådär, man är grymt kreativ vad gäller andra saker än det man "borde" göra. Som att sortera sin musiksamling, ordna plats på hårddisken (oerhört nödvändigt...) kolla gp.se, kolla Facebook en extra gång (kan ju varit någon som skrivit sen sist jag kollade för ungefär 3 minuter sen). Lite så ungefär.

V9 är över för den här gången med. Jag överlevde 08-orna det här året med.
Jag körde förövrigt celebrityskiing i fredags men jag säger inte med vem men det var en han och han har eget tv-program.

Inga kommentarer: