tisdag 3 juni 2008

Skulle inte det passa?

Jag har kommit på en plan!
På ett bröllop lär ju folk vara ofantligt kärlekskranka? Jag menar se bara på Wedding Crashers där träffar huvudpersonerna bullseye varenda gång så att säga...
Alltså! En uppmaning till Er därute är att gifta sig!
Så nu kanske någon av de 114 bloggläsare jag har kan ta sig i kragen och gifta sig med sin partner så jag får gå på bröllop och ragga?
Det kan ju vara så att någon kanske har varit ihop med sin käresta en längre tid nu, kanske så länge som nio år. Man bör vara färdig med sin utbildning och kanske har tränat på det här med barn genom att man har haft ett husdjur en längre tid. Man kanske till och med har snickrat något gemensamt med sin käresta (snickeriet är den ultimata testen av kärlek som vi alla vet...).
Gör då slag i saken så Johannes blir nöjd.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår inte alls vad du menar.
Du som är så charmig kan väl ragga ändå?
Du behöver väl inte att någon helt-ur-luften-tagen-okänd-människa måste gifta sig för det?

Anonym sa...

Men jag gifte mig ju för din skulle förra sommaren, o det gick ju inget vidare. Bruden du alltid önskade dig blev ju bortgift...du söker efter något du inte kan få ;-)

Johannes sa...

Erika: Nej men uppenbarligen behövs det något mer och jag tror att bröllop kan vara "the shit" så att säga!

Anonym: Jag vet vem du är! Ha! Nej jag vet men jag inser nu efter ett år i depression att jag måste försöka gå vidare och sluta hoppas... :D