tisdag 29 juli 2008

Spam-a-lot

Nu har spammarna hittat hit igen.
Kul att de uppskattar lite dalsländsk kvalitetsläsning av högsta rang.
På tal om Dalsland, det finns tydligen en Dalslandssång men den har jag aldrig hört, om någon vill sjunga den för mig går det bra att ringa mig och göra det. Jag finns på eniro.se

Annars då? Jovars, tackar som frågar.
Har haft det ganska så bra om jag får lov att säga det själv.
Kort resume. Konsert&film&bad.
Längre resume. Thåström&Kent i fredag, Iron Maiden i lördags, The Dark Knight i söndags och bad hos Andreas igår.
Allt mycket trevligt fast på lite olika sätt.
Jag lyckades med konststycket att hälal öl på en bebis i fredags. Inte bra men han blir nog inte alkis...hoppas jag. Annars finns jag ju på eniro.se som sagt så har de nån att skylla på....

Inga kommentarer: