måndag 14 juli 2008

Utmanad!

Jag hade tråkigt och googlade mig själv och hittade den här utmaningen på en blogg!

Reglerna består av att först Beskriva reglerna (vilket jag gör nu) och sedan Svara på alla frågor. Därefter Välja ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din samt Låta personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

5 saker som finns på din "Att göra"-lista idag?

- Gå till jobbet
- Tvätta
- Städa toaletten
- Jobba vidare på mitt "hemliga" projekt cvplus.se
- Bädda sängen!

Vad gjorde du för 10 år sedan?

Låt se, jag hade gått ut sjuan och skulle börja åttan. Jag sommarjobbade på Kentruck och badade mest skulle jag tro.

Ställen jag bott på?

I kronologisk ordning

- Dals-Långed
- Ed
- Göteborg
- Kungälv
- Göteborg
- Åre


5 saker du skulle göra om du blev biljonär?

- Köpa en stor segelbåt omgående!
- Köpa alla aktier i Skistar
- Ta mckort
- Köpa mig ett par feta hus runt om i världen
- Bjuda alla jag känner på världens kalas!

Personer du vill veta mer om?

De flesta.

Jag utmanar:
- Erika Orrhult
- Jennie Nyman
- Caroline Sveistrup
- Anna-Sofia Wall (FS)
- Henrik Fexeus
- Silja Sjödin (FS)

1 kommentar:

Silja sa...

va kul! gågglade på mig själv idag och hittade-- hit! är jag utmanad? zeeeezuz :)