onsdag 3 september 2008

Mer Stand-up!

Jag har lobbat i sommar för att få köra mer standup och idag blev det spikat och klart!
Den 17/10 på Röda Sten blir det! Missa inte.
Idag när jag stod och jobbade kom jag på vad jag ska bygga det kring med. Kommer bli bebisar, pensionärer och bajs. Oklart i vilken ordning fortfarande men jag har ju någon månad på mig att reda ut det.
Det hela känns läskigt som fan men också mycket bra. Den här gången lär det komma fler som jag känner och titta på spektaklet, antar jag. Eller är jag så impopulär i Göteborg att jag inte lyckas skrapa ihop fler än fyra? Tiden får utvisa!

Mitt glidiga eventjobb har utvecklat sig till ett jobb av mindre angenäm karaktär när jag får stå och promota i overall. Smidigt. Hade jag velat bli bonne hade jag inte flyttat från Ed.
Eller jo kanske, man kan ju bli bonde+ som Gotta blir i Uppsala på SLU. Nåja.

Inga kommentarer: