måndag 26 november 2007

Det kommer bli en lång kall vinter

Hoppas jag!
Jag pendlar mellan att vara riktigt bitter för att jag inte ska göra säsong till att jag tycker det är rätt trivsamt att bara åka upp och hälsa på lite då och då.
Det kommer nog bli bra till slut i alla fall!

Helgen var bra. Kent i fredags. Det var inte sådär magiskt och makalöst så man gick därifrån svävandes på små moln men likväl är en Kent-konsert en klass för sig. Den var grym och Mannen i den vita hatten var magisk. En av mina favoritlåtar, alla kategorier. Både en och två tårar letade sig nedför kinden under den låten.
Generation Ex var snuskigt snygg med Camela inspelad på storbild.
Romeo återvänder ensam var en annan höjdare.

Var hemma i Ed lördag-söndag och sa adjö till syrran som flög iväg själv mot fyra månader på Nya Zeeland och hela den svängen!

Sängen väntar!

Inga kommentarer: