onsdag 28 november 2007

Pandora

Pandora intervjuas på P3.

Dialogen går ungefär såhär:

Intervjuare säger: Du släpper en om-mixad version av din skiva nu.
Intervjuare tänker: Looser

Pandora säger: Ja, precis fast den är ny då. Jag sjunger om alltihop med massa DJs.
Pandora tänker: Jag är cooool!

Intervjuare säger: Hur ser en vanlig dag i Pandoras liv ut?
Intervjuare tänker: Looser

Pandora säger: Jag jobbar med papper mån-ons sen turnerar jag i Finland
Pandora tänker: Jag är cooool!

Intervjuare säger: Jaha, det kunde manju inte tro att du var så stor i Finland?
Intervjuare tänker: Looser

Pandora säger: Jo. Dom kan mina låtar där. I alla fall "Trust me"
Pandora tänker: Du är en looser, du jobbar bara med media. Jag är stor för jag hade en hit 1993. Cool. Är jag alltså. Cool.

Inga kommentarer: