onsdag 23 april 2008

Another day

Another day as bakfull and skiing.

Solen skiner, fåglarna kvittar nästan och i Johannes huvud sitter en liten apa med en gigantisk trumma och bonkar. En bra sammanfattning av veckan hittills tror jag.
Idag hängde jag på de tuffa grabbarna och droppade Mårtens och Östra. Mårten ses på filmen nedan. Det är värre än det ser ut. En flygtur på tio meter ungefär men landningen är fin. Jag satte landningen på första men skidhelvetet löste ut andra svängen och jag gjorde en mycket stilistisk imitation av Cylinda FT 820 i ungefär 100 meter innan jag fick stopp. Skidan belv självklart kvar där uppe runt andra svängen.
Att gå uppför Mårtens lite lätt bakfull när delar av Sveriges skidelit står nedanför och garvar är enormt roligt. Not.

Hursomhaver lyckades jag bättre i Östra och Mårtens andra gången. Lite respekt återvunnen.
Nedan ser vi Robins andra nedför Mårten, lite som mitt första men med skillnaden att jag faktiskt satte landningen men å andra sidan har kassa Tyrolia 12or (måtte djävulen ta Tyrolia!) på mina fatskis.



Inga kommentarer: