måndag 21 april 2008

Shota aldrig öl!

Det blir så jobbigt dagen efter då!

Igår var det avslutningspartaj i Duved och vi spelade som traditionen bjuder någon form av brännboll med inslag av mycket öl. Frivarv resluterade t.ex i fyra öl shots. Lyra två.
Jag är alltid med under premissen att jag inte ska bli full och jag misslyckas alltid. Så även igår. Efter ett par rundor så blir det mycket intressant att träffa den där jäkla bollen men vad jag kommer ihåg fick jag iväg den en bra bit i alla fall några gånger.

Skallebank idag med andra ord. Men den är avhjälpt såhär lagom till att det är dags för nästa fest, Skidskolebanketten.
Såsmåningom lär den enda bankett jag får gå på vara AAs årliga.

Nåväl. Dags att sätta på Håkan, flytta ut en stol i solen (inte en sol i stolen) och öppna dagens första öl.

Inga kommentarer: