torsdag 18 oktober 2007

Hant-värk!

Vaknade lite bryskt imorse av att någon plingade på dörren! Vem kunde detta vara som väckte mig ur min skönhetssömn? Jo två hantverkare som kom med mina fönster! Tjohoo! Jag kan se ut igen!
Bakgrunden är att mina fönster varit på något som liknar en Extreme Makeover (i fönsterversion, sänds på Tv3 i början av nästa år....) och nu har det alltså fått komma hem! Och så snygga de blivit! Nu ser man bra ut! (Både jag och fönstren)

Hantverkare är ett lustigt folk ändå! En som jobbar och två som tittar på. Vad gör de där andra två innan? Turas de om? Är det någon form av övervakare? Är det alltså kriminella som jobbar som fönsterlagare? Eller är det två springpojkar? Och varför springer de inte då, de står ju bara still och tittar på? Och är alla hantverkare snuskigt morgonpigga? Och varför heter alla Glenn i Göteborg?

Ja frågorna är många! Glad över mina fönster är jag i alla fall!

Inga kommentarer: