fredag 19 oktober 2007

Johannes informerar!

Jag har slösurfat lite bloggar under eftermiddagen och upptäckt att det tydligen är trendigt att skriva bloggar om vad man har på sig. Med risk för att vara lite smått generaliserande här så är det mest tjejer som skriver om vad de har på sig. (Hela 100% av "titta-vad-jag-har-på-mig-och-hur-jävla-snygg-är-jag-inte"-bloggarna har skrivts av det motsatta könet faktiskt)



Givetvis vill jag ju inte göra er modelejon som nu läser detta besvikna så här följer en fullständig (!) redovisning:

Svart strumpor från H&M
Mörkblå Acne Jeans.
Blå Björn&Borg kallingar.
Rött Åre2007 skärp.
Röd tröja - okänt ursprung Julklapp.
Grå farfarströja från H&M.

Är jag trendig nu?

2 kommentarer:

Anonym sa...

beckham och ljungberg släng er i väggen! go johannes!

Johannes sa...

Jag menar de!! :)