måndag 15 oktober 2007

Måndag hela veckan!

Igår tilldelade jag mig själv en omstart.
Efter 100 mils körning upp till Åre svallade känslorna över och hur mycket jag än försökte kunde jag inte låta bli att tänka negativt. Det gick helt enkelt inte att stå emot känslostormen som formligen vällde in när jag såg Åreskutan, kände dofterna och fick frågorna om när jag kommer upp och börjar jobbar. Men jag ska ju inte det i år. Nåväl, jag ser det på inga sätt som ett "misslyckande" utan ett stort kliv framåt.
Och idag är det dag ett igen!
Eller kanske har jag inte "misslyckats"? Jag struntar faktiskt i vilket för oavsett så är jag medveten om mitt tankesätt på ett helt annat vis än tidigare och det känns bra.

Den här dagen har börjat riktigt bra också, jag får mycket gjorde, känner mig glad och målinriktad och nu ska jag "naila" de sista dagarna! Rock on!

I övrigt då? Jo helgen var hektiskt men ändå mycket bra!
Har avverkat 210 mils resande på 40 timmar. Åre-Göteborg tur och retur. I Åre var det mesta sig likt, snön låg vit och inbjudande över dalen och det byggdes som vanligt en hel del om än i mindre skala än tidigare.
Var hos Sofia i lördagskväll och träffade dem jag ville träffa. Åker upp och bor hos Sofia över nyår, får se hur mycket jag kommer jobba undertiden men åkas skidor ska det i alla fall!

Bäst i helgen? Kents nya platta, utan tvekan. Den är ruggigt bra!

Nu är det åter till arbetet!

Hångla Mer!

Inga kommentarer: