tisdag 16 oktober 2007

Jag vet!

Jag ska sluta tjata om det men fortfarande snurrar nya Kent skivan stadigt i skivspelaren. Och den 23 november vet jag en liten pôjk som kommer le barnsligt i princip hela dagen!

Dagen slutade precis lika bra som den började, eller kanske lite bättre till och med! Middag med S var väldigt trevligt och sedan hemmåt för lite disk och sedan avsnitt fyra av Heroes! Är nog den bästa serien jag sett och den enda jag numer följer mer eller mindre maniskt nu när Hjärnstorm är slut.

Men vi säger väl så tills imorron då?
Imorgon ser jag framemot innebandyträning, vi tog vår första poäng i helgen och det känns ju alltid bra! :)
En liten rolig grej jag hittade nu på kvällskvisten också, kolla bilden nedan. Jag är killen i mitten som kikar ner av de tre guiderna. Är från kanske den bästa av alla dagar förra året när Putte, Jag och Esa guidade 24 pers i strålande solsken nedför Åres bästa offpiststråk. Lite sådär lagom tråkigt! :)




Bilden hämtad från www.skiweekare.com



Hångla Mer!

Inga kommentarer: