måndag 22 oktober 2007

Weekend

Då var det måndag igen!
Tiodagarsutmaningen är slut men jag ska bestämt fortsätta på den inslagna vägen.

Helgen spenderades i hemmet vilket känns enormt bra. Var en sväng på IKEA igår men det är i princip allt jag företagit mig under helgen. Gjorde som sagt klart mitt arbete i Personalekonomi.
Att inte göra någonting är ju också en sysselsättning. Efter förra helgen behövdes det i alla fall. Och de kommande helgerna är ganska späckade de med, på fredag är det upp till Karlstad för att se Hanna&Jonas i Wedding Singer därefter till Vänserborg på lördag för att ta familjefoto och sedan ner till Göteborg för att gå på Winnerbäck med syrran. Nästa helg igen är det fest med jobbet på fredag så jag räknar med att den sätter sina spår hela den helgen... Och efter den helgen så fyller Danne 30-år så då är det storbaluns... Så en slapphelg känns bra! :)

Nu e de lunch!

Hångla Mer!
(ja, jag vet att jag har snott det helt fräckt från Klas Hallberg men det är ett så bra, och han har inte ensamrätt på att hångla!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vem hånglar du med nu för tiden?